Oh what a wonderful life אה..... החיים היפים

Oh what a wonderful life      אה..... החיים היפים

יום רביעי, 23 במרץ 2016

60+ "הגיל הנעלם"

מיקום כרונולוגי המאפשר לראות את העתיד מאחורי

גלי חיי נשברים על חומות הזמן
מתנפצים באלפי ריסיסם של זכרונות

גלי הזמן שוטפים בערוצי החיים, מגלגלים ושוחקים זכרונות תוך כדי גילגול

הזמן הוא פסל היוצר זכרונות מעובדות חיים

אני רואה את עברי בעיניה של נכדתי

נולדתי, גדלתי וצמחתי, פרחתי ונשאתי פרי, הבשיל הפרי וזרעיו נפוצו לכל עבר,
את עתידי נושאים נכדי וכמני כמוהם יפיצו זרעם אף הם

בילדותי רצתי בשמש הטהורה
שמחה ועצב זרמו מכפות ידי ורגלי
אהבתי וחיבקתי את האדמה, העשבים, האבנים

מטבח החיים: העתיד מתבשל על להבות ההווה ומתובל בזכרונות העבר

כוכבים בחיינו: "הגיון" - כוכב דו מימדי. "דמיון" – כוכב רב-מימדי

אם יצרתי בעיה, אצטרך להחליף דיסקט כדי לתקן אותה

הגיל ממש לא מעניין, אלא אם אתה גבינה או יין.

אני באופן קבוע חסר נסיון בנוגע לגיל שלי

אחחח..... אילו רק הייתי מאמין באלוהים כמו שאני מאמין לפחדים, למגבלות ולהרגלים שלי !!!

אם כל אחד היה עוסק בעניניו העולם היה מסתובב הרבה יותר מהר (לואיס קרול)

פתגם יהודי: השמש תשקע גם בלי עזרתינו

פרויד: ציויליזציה מתחילה כאשר אדם זורק מילה במקום אבן

נמלים ודבורים יכולות להגיד "אנחנו", אצל בני אדם זו שחצנות, יהירות  וחוסר הבנה

מותר האדם מהבהמה? במה נבדלנו? במטרה בלבד!  אם אין לנו מטרה, כנראה שאין הבדל.

היעילות משולה לפרמידה. אנחנו בונים אותה כמו העבדים במצרים דאז.

בחיים כמעט שאין משטחים חלקים ואם ישנם רצוי לחספס אותם כדי לא להחליק במקום.

ההליכה הנורדית כמשל: אני הולך מהר יותר כשאני לבד. מעניינת יותר ההליכה בחברותא.
כיצד משלבים את שניהם? פשוט לוותר על הליכה ישרה וללכת בזיגזג.

ממש לא בעיה להיות זקן. כל מה שצריך זה להמשיך לחיות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה