Oh what a wonderful life אה..... החיים היפים

Oh what a wonderful life      אה..... החיים היפים

יום חמישי, 7 בספטמבר 2017

שיחה עם הנכדה



שיחה עם הנכדה
אני: "יש שעורי בית. בואי נשב על זה ביחד"
היא: "מה פתאום?! המורה לא נתנה שעורי בית"
אני: "לך אין אבל לי יש, ואני צריך שתעזרי לי"
היא: (סימן שאלה גדול מרחף מעל לראשה)
אני (מוסיף): " אני אמור להביא שיחה בינינו לעיתון שאני שותף בו. בשביל זה אני צריך אותך. מסכימה?"
היא: "אבל אין לי מה להגיד"
אני: "אז אני אשאל אותך שאלות ואת תעני, אם תרצי"
היא: (שקט של הסכמה, או לפחות אי התנגדות)
אני: "התחלתם ללמוד שוב, איך בבית הספר?"
היא: "משעמם"
אני: "מה משעמם שם? הרי יש כל מיני דברים"
היא: "הכול" (היא אינה מבזבזת מילים, זה ברור!)
אני: " מה? אין שום דבר שאת אוהבת?"
היא: "כן, שעורי אמנות"
אני: "מה עושים בשעורי אמנות"
היא: "אמנות"
(אני מבחין בחיוך שובב מתגנב לקצות פיה ומשנה כוון)
אני: "אם היית יכולה לבקש מה שאת רוצה  לעשות בבית ספר, מה היית מבקשת?"
היא: "בריכת שחיה בכל ההפסקות"
אני: "וואו! אבל הפסקות בין מה למה?"
היא: "בין שעורי השחייה"
אני: (לא יכול יותר ומתפקע מצחוק)
היא: "סבא, אתה מוזר" (ומצטרפת לצחוק)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה